Maand van de markt - april 2024

Help jij mee de markt in jouw buurt een boost te geven?

Van 1 tot 30 april 2024 organiseren de 5 Vlaamse provincies ‘Maand van de Markt’.

We zetten de wekelijkse markt extra in de kijker en steken onze lokale marktkramers een hart onder de riem. Benieuwd of jouw markt deelneemt? Kijk dan snel op onze campagne website www.maandvandemarkt.be

Winkel op de markt en maak kans op mooie prijzen!

Koop je graag lokaal en wil je jouw wekelijkse markt steunen? Deze maand maken bezoekers kans op tal van leuke prijzen. Bij iedere aankoop op de markt kan je deelnemen. Hoe meer je koopt, hoe meer kans je maakt om één van de leuke prijzen te winnen.

Provinciale Hoofdprijs

NORTA E-bike ter waarde van € 2 699!

Als kers op de taart maakt elke marktbezoeker bij iedere aankoop kans op de provinciale hoofdprijs!

Een fonkelnieuwe NORTA e-bike ter waarde van € 2 699! Een geweldige stimulans om de lokale markt te verkennen en tegelijkertijd kans te maken op een elektrische fiets.

Meer info

Voor meer info over de campagne en de wedstrijd bezoek onze campagne website www.maandvandemarkt.be

Volg onze Facebook pagina voor meer nieuws!

Nog een vraag?

Nathalie De Bock