Liever Lokaal | Toolkit steden en gemeenten

Ontdek de veelzijdigheid van onze Liever Lokaal toolkit

Als trotse promotor van de Liever Lokaal campagne bieden we jou een toolkit vol mogelijkheden om jouw betrokkenheid bij en steun voor de lokale economie zichtbaar te maken. Deze toolkit is zorgvuldig samengesteld om jouw stad of gemeente te laten schitteren.

Hier is wat je kunt verwachten

Printklare bestanden

Onze selectie van direct inzetbare affiches en promotiemateriaal is ontworpen om de Liever Lokaal boodschap in jouw buurt kracht bij te zetten.

Aanpasbare opmaakbestanden

Voor diegenen die een lokale toets aan hun promotiemateriaal willen toevoegen, bieden we tevens aanpasbare opmaakbestanden. Deze stellen je in staat om jouw eigen logo of tekst toe te voegen.

Belangrijk bij het gebruik van het materiaal

Onze toolkit biedt flexibiliteit maar vereist ook dat het Liever Lokaal en provinciale logo prominent aanwezig blijven in al het materiaal. Dit zorgt voor een consistente en professionele uitstraling, terwijl je toch de ruimte hebt om je eigen merkidentiteit te behouden en te benadrukken. De toolkit bevat ook een campagne stijlgids die alle richtlijnen bevat voor het juist gebruik van de campagne elementen.

Invulkaarten en spaarkaarten

Verhoog de betrokkenheid van inwoners met onze gemakkelijk te gebruiken kaarten voor lokale win- en spaaracties. Deze zijn een fantastische manier om interactie te bevorderen, inwoners te belonen en ze te motiveren om terug te keren naar de jouw lokale handelaren.

Online mogelijkheden

Vergeet niet de online zichtbaarheid te versterken met het materiaal uit onze toolkit. Of het nu op social media is of op je gemeente website, laat iedereen zien dat jullie een actieve promotor zijn van de Liever Lokaal beweging.

Digitaal met de 'ik koop lokaal' app

Door de overstap naar digitaal, vermindert de behoefte aan fysieke promotiematerialen, wat leidt tot een significante daling in papiergebruik en een snellere uitvoering. Download de gebruikersovereenkomst en neem contact met ons op!

Wacht niet langer, en klik op onderstaande bijlages om de toolkit te downloaden!

Met deze toolkit heb je alles in handen om jouw steun voor Liever Lokaal op een professionele en persoonlijke wijze uit te dragen.

Nog een vraag?

Nathalie De Bock